ey yolcu!!

ufak tefek şeyler
de olsa bu aşağıdakiler
bir güvercin yuvasına
bırakılmayı hakederler

28 Nisan 2014 Pazartesi

'Murat Yetkining': An example

[CHP üzerine bir önceki post’ta kendimce CHP’nin sorununu yazmış ve reaksiyoner bir aktivizme hapsolmamak için partinin perspektif üretmesi gerektiğini yazmıştım. Bir de bunun için Gezi sonrası soldan ve kimi liberal çevrelerden gelecek insanların/katkıların parti eliti ile ilişkisinin belirleyici olacağını söylemeye çalıştım.]

Gülseren Onanç’ın 30 Mart değerlendirmesi bu çerçeveye denk düşüyor: RAPOR
  • Raporun ‘yönetici özeti’ bir işaret. Özel sektörde para kazanma derdindeki kayıp ‘80 kuşağı siyasete kendi terminilojisiyle dönüyor sanki.

  • Köklü yenilenmenin ayaklarını ekonomi, yargı ve eğitim reformu ve yerel yönetimleri güçlendirme olarak belirtiyor. Onanç da mı, demokratik özerklik diyor? 

  • Bir de Oy ve Ötesi ve occupychp gibi grupları kapsamamız diyor. Havaya sıkılan kurşun mu?
Ben sadece not ediyorum…

Hiç yorum yok: